Понедельник, 29.04.2024, 00:43Главная | Регистрация | Вход

Меню сайта

Категории каталога

Форма входа

Приветствую Вас Гость!

Поиск

Друзья сайта



Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Каталог статейКаталог статей
Главная » Статьи » StrikeBall » Оружие

ІІ Гірбокс

ІІ Гірбокс

Гірбокс. Це "серце" всіх АЕGів. Це складний механічний пристрій, функцією якого є створення різкого повітряного удару по кульці діаметром 6 мм., і завдяки якому вона набуває початкової швидкості вильоту (в базі- 90 м/с ). Нагнітання повітря здійснюється циліндро- поршневою системою, яка приводиться в рух пружиною. Взведення пружини здійснюється шестерінчатою передачею, яка приводиться в рух ел.двигуном.
Гірбокс складається з корпуса, до якого кріпиться ел.двигун, залежно від типу гірбоксу, або через руків’я зброї, або в спеціальній жорсткій рамці. В корпусі розташовано виконавчий механізм, часто разом з контактною групою.
Див. Фото 1, 2.

Фото1. Корпус гірбоксу

Фото 2. Електричний двигун

Виконавчий механізм можна умовно поділити на три групи :
1- механічна передача обертового моменту від двигуна до поршня,
2- циліндро-поршнева система, що створює пневматичний удар,
3- куркова група, яка відповідає за електричне замикання контакту і механічну відсічку одиночних пострілів.

1 - Механічна передача Це три шестерінки (починаючи від двигуна) 1-а , 2-а, 3-а (секторна). В корпусі вони встановлені у втулках, позиціонування шестерінок здійснюється шайбами різної товщини ( 0.12, 0.2, 0.3, 0.5 мм). Біля першої шестерінки розташовано стопорний механізм (“собачка”), яка блокує реверсивний рух цієї шестерінки і механізма в цілому.
Друга шестерінка зазнає найбільших навантажень: з одного боку двигун (через 1-у шестерінку), а з іншого пружина (через 3-у шестерінку). Тому в базовому виконанні (особливо ТМ) саме вона найчастіше виходить з ладу.
Третя, секторна шестерінка виконує три функції: взведення поршня, рух тапета і відсічка одиночних пострілів (за допомогою спеціального коромисла).
На фото 3 показані типові шестерінки

Фото 3. Шестерінки
На мал. 4 схематично зображено механічну передачу в поєднанні з поршнем

Мал. 4.
Тонкими чорними стрілочками вказано напрямок обертання (руху) шестерінок і поршня (які приводяться до руху електричним двигуном), товстими червоними-сили і моменти, що викликані з одного боку двигуном, а з іншого, пружиною.
Ця схема є типовою для всіх типів гірбоксів, також для виробів фірми TOP, де замість циліндро-поршневої системи застосовано гофру.

2 На мал. 5 зображені складові частини циліндро-поршневої системи

Мал. 5.
Розглянемо кожну складову та її призначення.
Направляюча з підшипником ( у базовому виконанні замість підшипника використовується металева шайбочка) – призначена для утримування і направлення пружини. Підшипник компенсує провертання пружини відносно провздовжної осі під час стискання. При встановленні тюнінгу в наборі FTK (full tune-up kit) присутній такий-самий компенсуючий підшипник у комплекті з головою поршня. Див. Фото 4, 5.

Фото 4. Направляюча

Фото 5. Голова поршня з підшипником
Пружина-призначена для різкого повернення поршня в початкове положення, і створення пневматичного удару.
Див. Фото 6.

Фото 6. Пружина

Власне пружина (а саме її жорсткість) визначає початкову швидкість вильоту кульки зі ствола. Пружини виробництва “Systema” стандартизовані і маркуються відповідно до їхніх жорсткостей М100, М120, М130, ...... ,де маркування М120 визначає початкову швидкість вильоту кульки зі ствола 120 м/с.
Поршень – це пластмасовий циліндр з зубцями. Зубці поршня входять в зчеплення з зубцями секторної (3-ї) шестерінки, обертаючись шестерінка рухає поршень ліворуч (див мал. 4). Пружина стискається, і коли шестерінка повертається сектором, де зубці відсутні, поршень вивільняється і ковзає по направляючих у початкове положення.
Останній зубець (на мал. 5 чорного кольору)- металевий, в поршнях виробництва PROMETHEUS металевими виконано останні 4-7 зубів (потрібно зазначити, що поршні фірми PROMETHEUS безперечно являються найкращими на ринку з представлених)
Див фото 7 (металеві зуби обведені червоним кольором)

Фото 7. Поршень

Симетрично, по обидва боки, поршень має пази-направляючі, якими він ковзає в корпусі. Всі поршні стандартизовані, відмінності мають поршні для PSG, і незначні для 6-ї версії гірбоксу ( Thompson, P-90). Поршні виробляють з полікарбонатних пластиків і легких алюмінієвих сплавів, адже нарівні з механічною міцністтю, поршень повинен мати малу масу для зменьшення його інерційності. Щодо механічної міцності потрібно зазначити, що найбільшого динамічного навантаження (удару) зазнає перший зуб, а найбільшого статичного – останній. Як показує досвід, найбільшого зношування зазнають перші зубці поршня.
Безпосередньо до поршня кріпиться голова поршня. Див фото 5, мал.6

Малюнок 6.

  Голова поршня є найважливішою складовою системи при створенні пневматичного удару. Рухаючись вперед, голова поршня ковзає в циліндрі, при цьому повітря через передні отвори “розпирає” ущільнювальну гумку (мал. 6), притискаючи її до внутрішніх стінок циліндра. Таким чином досягається збільшення компресії.

І навпаки, рухаючись назад, проміжок поміж гумкою та стінками циліндра, є додатковим джерелом забору повітря в циліндр (малюнок 7).

 Потрібно зазначити, що ущільнювальна гумка є слабким місцем в циліндро-поршневій системі. При експлуатації зброї через нозел в циліндр потрапляють пил, пісчинки, і т.п. (малюнок 7)

Малюнок 7

, маючи абразивний характер вони “з’їдають” гумку, і в результаті падає компресія (швидкість вильоту кульки).

Конструктивно голови поршня мають незначні відмінності, можуть мати демпферні накладки зпереду ( т.з. “тиха голова”), бути пласкими, мати збільшений діаметр ( т.з. “бор-ап”, що буде розглянуто окремо).

  Голова циліндра-  (фото 8) конструктивна частина циліндро-поршневої системи, що сприймає на себе удар голови поршня та послуговує напрявляючою для нозла. В циліндрі фіксується ущільнювальною гумкою.

Відрізняються конструктивним виконанням для різних типів гірбоксів (посадочні місця в корпусі, центровка направляючої для нозла) та діаметром для бор-апа.

Фото 8. Голова циліндра

Циліндр- це металева трубка (фото 9), з одного кінця закрита  головою циліндра, а з іншого в неї заходить поршень. Виконання матеріалу:  в базі зазвичай- латунь, для тюнінга- сталь. З зовнішнього боку має ребристу поверхню (для тюнінгів) для збільшення площі поверхні і кращого охолодження. Для різного типу зброї (мається на увазі довжина ствола) має кілька типів виконання : тип 1, 2, 3. Зовні це проявлено у отворах на циліндрі, що визначають його ефективну довжину ( докладніше це буде розглянуто окремим розділом) 

Фото 9. Циліндр

Довжина циліндра та його діаметр стандартизовані (окрім бор-апа), тому не залежать від типу гірбоксу.

Тапет з нозлом – умовно розглянемо як єдину конструкцію (мал. 5). Тапет жорстко фіксований з нозлом, рухається по направляючим в корпусі гірбоксу. В рух його приводить спеціальний виступ на 3-й секторній шестерінці і зворотня пружина. Рух тапета і нозла ( нозла- по направляючій на голові циліндра) забезпечує почергову подачу кульок в камері хоп-апа.

Конструктивно тапети виробляються під кожен тип гірбоксу, а нозли- індивідуально під кожен тип зброї.

III Контактна (куркова) група  - це система, яка механічно замикає електричний ланцюг живлення двигуна (малюнок 8). Крім того , контактна група, взаємодіючи з механічною системою, запезпечує відсічку поодиноких пострілів. Функціонально її можна поділити на дві частини : замикання контактів і перемикання режимів вогню. Частина, що механічно  відповідає за перемиканням режимів вогню безпосередньо пов’язана з запобіжником (як правило механічно блокує роботу контактної групи).

Малюнок 8.

Після встановлення тюнінгу в електричній мережі АЕGа різко зростає струм, що приводить до “підгорання” контактів ( проте це явище активно спостерігається і в базі). Останнім часом з’явилась тенденція встановлення додаткового реле ( ел.-механічних і електронних), що запобігають цьому явищу. Встановлення додаткового реле має свої переваги і недоліки, і заслуговує на окремий розгляд.



Источник: http://www.militarist.com.ua/index.php?action=art_views_det&type=det&id=6
Категория: Оружие | Добавил: zodchij (23.11.2007) | Автор: YAR "US Marines LAVA DOGS"
Просмотров: 1395 | Рейтинг: 5.0/158
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024 |